Geology Science

زمین شناسی- دانلود برنامه های زمین شناسی و کاربردی

Geology Science

زمین شناسی- دانلود برنامه های زمین شناسی و کاربردی

تغییر بک گراند دسکتاپ Webshots Desktop

با این برنامه می توانید  Wallpaper های کامپیوترخود را تغییر بدهید.
از قابلیت های این برنامه میتوان به زمان بندی برای تغییر بک گراندها، محافظ صفحه با افکتهای زیبا،ایجاد یک سایت اینترنتی برای ذخیره عکسها، نصب تقویم روی دسکتاپ،... اشاره کرد.
این برنامه تقریبا تمام نقطه ضعف های نسخه قبلی را برطرف کرده است و هیچ کدام از ضعف های برنامه های ایرانی مثل  نگار را ندارد. 

 

 

دریافت فایل

مدیریت زمان توسط نرم افزار Say The Time v6.0

 توسط این نرم افزار برنامه روزانه خود را زمانبندی کنید، با تنظیم این نرم افزار، در تاریخ و ساعتی معین، پیامی را که از قبل تعیین کرده اید به اطلاع شما میرسد.اعلام ساعت به صورت صوتی ار ویژگی دیگر این نرم افزار میباشد که میتوانید آن را برحسب صدای زن یا مرد نیز تنظیم نمائید. این نرم افزار همچنین دارای یک ساعت زیبا میباشد که زمان و تاریخ را به شما نشان خواهد داد.  

 

دریافت فایل 

 

styleXP 2

امروزه بسیاری از کاربران کامپیوتر به ظاهر و زیبایی سیستم عامل ویندوز خود اهمیت بسیاری می دهند. رنگ پنجره ها ، حالت های حرکت پنجره ها ، نمایش عنوان ها و … مواردی هستند که بیشترین اهمیت به آن ها داده می شود. شرکت مایکروسافت که سازنده سیستم عامل ویندوز می باشد چندین پوسته مختلف را در خود ویندوز قرار داده است تا کاربران بنا به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنند ، اما این پوسته ها محدود می باشند و از زیبای زیادی برخوردار نیستند و با سلیقه های مختلف امروزی سازگاری ندارند. برای رفع این نیاز کاربران نرم افزارهایی در زمینه زیبا سازی و تغییرات در نوع نمایش سیستم عامل ویندوز ساخته شد. از معروفترین این نرم افزارها Style XP می باشد در این زمینه از دیگر نرم افزارها پیشی گرفته است. در این نرم افزار و با پوسته هایی که در آن قرار داده شده است شما می توانید ظاهر ویندوز خود را مطابق با سلیقه های خود تغییر دهید. شکل پنجره ها ، رنگ ها ، منوی start ، آیکن ها و … همه به اشکال مختلف قابل تغییر می باشند. 

 دریافت فایل

windows vista crack

کرک ویندوز ویستا

دریافت فایل